Thursday, July 24, 2008

Posisi Taman Wangi

wangi1.JPGIllustrasi di sebelah: Isteri terlentang dengan sebelah kakinya dilunjurkan sementara sebelah lagi dilipatkan dengan hujung kaki itu berada di atas pehanya. Ini adalah posisi yang boleh mendatangkan nikmat luar biasa kepada isteri.

wangi2.JPGPosisi seperti di sebelah amat baik dicuba. Isteri berbaring dengan kedua pehanya dibuka luas dan kakinya dilipatkan di bawah punggungnya. Dengan posisi ini, lubang faraj akan terbuka luas dan suami akan dapat menusuk bahagian bawah liang faraj. Posisi ini mungkin dapat memberikan nikmat yang hebat kepada isteri kerana rangsangan terhadap kelentit adalah berkesan sekali.
wangi3.JPGPosisi berikut ini pula menolong untuk merangsang saluran faraj bahagian atas. Caranya isteri berbaring dengan kedua kakinya dibuka lebar dan dibawa ke arah mukanya. Suami akan menjima' dari posisi seperti meniarap. Dengan cara ini zakar boleh masuk hingga habis. Dengan sedikit variasi, bahagian tengah liang faraj boleh dirangsang hebat dan isteri akan mengalami kepuasan.
wangi4.JPG
Illustrasi ini pula mendatangkan nikmat yang tidak terhingga kepada isteri. Caranya ialah: isteri berbaring terlentang dengan kedua-dua kakinya diangkatkan tinggi ke arah dadanya dan kedua tapak kakinya bertemu. Ini membolehkan rongga faraj terbuka luas dan menjadi bengkok, menjadikannya untuk menerima rangsangan yang kuat dari tusukan zakar. Suami boleh menjima' isteri dengan posisi mencangkung. Bagi tujuan membantu isteri agar jangan kepenatan, suami boleh memegang kedua kaki isterinya itu.
wangi5.JPG
Ini pula menolong untuk mencapai kepuasan tengah faraj. Caranya ialah isteri terlentang dan kedua kakinya dijulang tinggi dan suami berada samada memegang buku lali kakinya atau kedua-dua betisnya diletakkan di atas bahu kiri dan kanan suami. Suami menjima' dari keadaan duduk mencangkung, ini dapat mengelakkan suami dari mudah merasa penat, ketika berdayung kerana pergerakan dayungan dilakukan oleh peha-peha suami dan bukan pinggang suami.
wangi9.JPG
Illustrasi ini pula isteri berbaring terlentang dengan kedua-dua kakinya dijulang tetapi dilipatkan seolah-olah bersila. Dengan cara ini daging-daging kelentitnya di kanan dan kiri akan dapat merasa batang zakar dengan baik dan memberikan nikmat yang lebat. Semasa menjalankan posisi ini, sedapat-dapatnya jangan isteri menekankan kedua-dua kakinya ke dada suami, tetapi menghampirkannya ke dada isteri. Bagi mengelakkan isteri dari terasa kepenatan mengangkat kaki, suami boleh memegang kedua kaki tersebut di bahagian pehanya.
wangi10.JPG
Satu kakinya diangkat ke atas sementara satu lagi kakinya dilipatkan ke bawah punggungnya. Dengan cara ini suami akan dapat mencapai kawasan kiri atau kanan dengan baik sekali. Posisi ini amat memberahikan isteri. Ada baiknya jika suami memegang kaki isteri yang dijulang itu bagi mengelakkan isteri dari kepenatan. Satu lagi cara yang elok dicuba ialah, jika isteri menjulangkan kaki kanan, suami menusukkan zakarnya ke arah kanan dengan memeluk kaki isteri yang dijulangkan itu Ia dapat memberikan kenikmatan yang hebat kepada isteri.
wangi6.JPG
Isteri berbaring terlentang dengan satu dari kakinya dilipatkan ke punggung, sementara kaki yang satu lagi dilunjurkan. Posisi ini dapat menolong suami menusuk zakarnya ke kawasan kiri dan kanan dengan mudah dan akan digemari isteri.
wangi7.JPG
Dalam keadaan kedua-dua tapak kaki isteri ditemukan. Cara ini akan membuka rongga rahim dengan lebih luas. Posisi ini menolong urat-urat yang masih tidak dapat merasai batang zakar agar dapat merasainya dan isteri akan merasakan kenikmatan yang berbeza. Suami pun dapat berdayung dengan bebas.
wangi8.JPG
Isteri terlentang, sebelah dari kakinya dilunjurkan sementara sebelah lagi ditegakkan sambil dilipat. Suami boleh menjima' dengan menusuk ke arah kiri atau kanan mengikut letak kaki isteri. Posisi ini akan digemari isteri kerana kelazatan yang dapat dirasai olehnya.

No comments:

Awek Tudung

Powered by Feedzilla